JYSK opent indrukwekkende nieuwe winkel in Harlingen met innovatieve buitenafdeling

07 apr , 13:28 Nieuws
image 13 66c475c3b5f6d

JYSK breidt haar vestigingennetwerk uit naar Harlingen

Op woensdag 2 april opende JYSK met veel enthousiasme haar nieuwste winkel in het sfeervolle Harlingen. Dit markeert de 105e winkel van de Deense retailer in Nederland, maar met een bijzondere primeur: de eerste winkel met een vaste buitenafdeling.

Unieke winkelbeleving in Harlingen

De splinternieuwe winkel beslaat een royale oppervlakte van meer dan 1.000 vierkante meter en is uitgerust met een permanente buitenpresentatie van circa 300 vierkante meter. Hier kunnen bezoekers zich laten inspireren door een uitgebreide collectie tuinartikelen, variërend van trendy loungesets en ligbedden tot stijlvolle parasols, tuintafels en tuinstoelen.

Innovatief interieur en klantvriendelijke service

Het interieur van de winkel is ontworpen volgens het nieuwste concept van JYSK, met een opvallende houtlook vloer, warme verlichting en creatieve productpresentaties. Bovendien zijn er maar liefst drie inspirerende voorbeeldkamers ingericht, waar de nieuwste collecties en trends van JYSK tot leven komen. In de ruime matrassenstudio hebben klanten de mogelijkheid om producten te testen en deskundig advies te ontvangen.

Feestelijke opening en aantrekkelijke acties

De opening van de winkel in Harlingen werd gevierd met een sfeervolle koffiekar, heerlijke koeken en vrolijke muziek. De feestelijkheden gaan de hele week door met aantrekkelijke openingsacties, inclusief kortingen tot wel 70 procent.

Toewijding aan vernieuwing en groei

JYSK blijft niet stilstaan na de opening in Harlingen. De komende maanden staan in het teken van het vernieuwen en uitbreiden van bestaande winkels in Nederland. Zo wordt momenteel de winkel in Middelburg vergroot en opnieuw ingericht, met een feestelijke heropening gepland op 30 april. Daarna volgen de heropeningen van de winkels in Weert en Grootebroek, die ook het nieuwe winkelconcept van JYSK zullen omarmen voor een verbeterde klantbeleving. Het streven van de Deense retailer is duidelijk: groeien en uitbreiden om nog dichter bij de Nederlandse klanten te zijn.